HAPPY FAMILI

HAPPY FAMILI

Ahad, 25 September 2016

WARKAH BUAT SANG SUAMI

Assalamualaikum suamiku...

5 tahun sudah usia rumahtangga yang kita bina..
Susah senang suka duka bermacam dugaan telah kita lalui..
Segalanya yang telah mematangkan tanpa kita sedari..
Hari demi hari kita isi dengan harapan baru..impian nyata demi bahagia dihari depan..
Demi Syurga yang dijanjikan Allah..

Sebagai suri hidupmu aku hanya mampu berada disampingmu..mendoakan kejayaanmu..
Menyokong segala usahamu..bersama2 dalam susah dan senangmu..
Aku tahu aku hanya wanita lemah yang perlukan bimbingan dan perlindunganmu..
Aku tidak punya harta untuk membantumu..aku juga bukan rupawan yang menggiurkan seperti yang banyak di luar sana..tapi aku pasti tidak ada yang seperti aku di sana..
Aku yang menyerahkan hati untuk mencintaimu..menyayangimu juga mengasihimu apa adanya kamu..

5 tahun usia perhubungan kita dikurniakan dua permata yang indah..
Menyinari dan menerangi pelayaran bahtera kita menuju Syurga yang pasti..
Permata yang kita gilap saban hari..kita tatang penuh kasih..agar menjadi yang terbilang dikemudian hari..

Buatmu suamiku..hanya ku harapkan kasih dan sayangmu terus utuh untukku..
Cintamu terus mekar padaku..pandanganmu tetap setia buatku..
Walau aku tiada apa..walau aku banyak lemahnya..namun tiada yang setanding aku dalam mencintaimu..tiada setanding aku dalam sabar hidup bersamamu..tiada setanding aku dalam mengasihimu..aku pasti..aku hanya mampu terus berusaha menjadi yang terbaik buatmu..

Ketahuilah suamiku..kita hanya merancang..namun sebaik2 perancang adalah Allah SWT..
Semoga DIA sentiasa ada bersama kita..memperkenankan doa2 kita..semoga kita di pertemukan dalam Syurga yang indah di dunia dan akhirat..have faith in ALLAH will lead us to the jannah..aamiin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan