HAPPY FAMILI

HAPPY FAMILI

Ahad, 27 Januari 2013

MENGHITUNG HARI

Salam..

lamany x menulis d blog ni..beberapa ari ni kurang sihat ckit jd mood pn xd..asyik baring n tdo..xlarat mo begerak2..asyik lemas n bl bediri or duduk lm ckit mula la badan bepeluh dingin mcm mo pitam..g kk check doc buat test darah..n sah aku kurang darah n garam dlm badan..gula pn ckp2 jak..tu yg bt xd tenaga..sok kena jmpa doc g utk follow up..if stil mcm tu aku akn d tambah darah..xmau aku..mest sakit..beberapa ari ni berabis mkn..sup2 hati ayam suma..skang ni da ok ckit..alhamdulillah..

skang ni tgl tgu ari je lg mo jmpa ngn c baby..xsabar rsny..kn best kalo c baby lahir same date ngn aku..hihi..tp makin nerves plak..tdo mlm pn xlena..tebayang2 saat2 besalin..nk jd kn cita dari dulu2 mmg aku takut sgt psl besalin nih..aku slalu ckp ngn kwn2 mcm mn la nnt bl aku besalin..dpn org bt selamba jak tp dlm hati takut sgt..hope d permudahkn..nk xnk mmg kena hadapi jgk kn..yg pasti aku da besedia utk sgl kemungkinan..cm brg2 aku mo g spital xpaking g..mls sgt..hihi

ok la..xlarat mo taip pjg2..LOVE N PEACE

2 ulasan:

  1. thniah geng slamat dah ko mlahirkan baby girl...xsbr nk tgok muka baby...:)
    cpat2 upload tau....i'm waiting...ehhehe

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah ,,, Tahniah my sweetest Kazen ,, dah selamat semuanya,, tinggal tunggu nama baby jak,,, hm,,, ikut muka sapa ya?? Abah atau Umi nya ... hm,, tak per lah,, ikut muka makcik Acik nya pun ok jugak,, hehehehe,,, Salam Sayang dari Acik .. <3

    BalasPadam